Thursday, July 19, 2007

The Bill

I don't know why I still bother to watch it when all I say is 'as if!' at everything.If only things were really like that-every person you arrest ,you automatically know their name so you can say 'Joe Bloggs,I'm arresting you.............' and you wouldn't have to bother going into CID cos you'd be given really interesting cases to solve as uniform,and you'd never have to stand on cordons or find that cctv is of crap quality,or do any paperwork.There would be loads of sexy men (like DS Hunter) who don't fart infront of you and think its funny and your uniform would always fit nicely and stay clean and pressed to perfection!

6 comments:

Mousie said...

I am banned from watching Casualty, Holby, ER or any other medical drama type programme because Mr Mousie is somewhat fed up of me screaming "You don't shock asystole, you fuckwits!!" or suchlike at the TV every five minutes.

Girl*Next*Door said...

You mean it's not like that?! Damn! As for the sexy men, Smithy has something going on I think but I have strange taste sometimes.
Not sure why I watch it sometimes, I think I watched one episode & got sucked into the storyline *sigh*

Ah well, as long as the fit men quota remains at an acceptable level I'll probably carry on watching! Lol

Annette said...

I sometimes watch the bill and wonder how true to life it is, well, you've just told me!
As for D S Hunter, I don't find him attractive at all, I prefer Smithy!

thoughts running through my head.... said...

Mousie,it all looks so real to me!!!;-)

Smithy definately has something going on,I like him too-he has kinda grown on me,if this was real life,I'd fancy DS Hunter like mad but go for Smithy-he's quiety sexy especially when he's being all sergeant like!!!mmmm,shame my sergeants arent like that!

Girl*Next*Door said...

No Hunter knows he's sexy, he's a bit smarmy for my liking. He's the type that would catch your eye straight away.
Smithy on the other hand.... I agree he is the type to grow on you, as for being all sergeanty he has that air of authority! Lol
I could put so many cheesy cliche ridden lines here but I won't. Hahaha

thoughts running through my head.... said...

lol@GND-mmm,they had CO19 or whatever group it is now kicking in doors on tonights episode,all wearing boiler suits and all gorgeous-IF ONLY!!